Instruktor skupinové lekce: ZDRAVOTNÍ CVIČENÍ: ZDRAVÁ ZÁDA, FUNKČNÍ TĚLO, CORE - SÍLA BŘICHA


Jitka Čtvrtečková

ZDRAVÁ ZÁDA

Cvičení „Zdravá záda“- jedná se o zdravotní cvičení a vychází ze zásad fyzioterapie, prvků jógy a Pilates.

Lekce je zaměřená převážně na axiální systém – pánev – páteř – hlava. Naučíme se zapojovat hluboké vrstvy břišních svalů v kombinaci s pánevním dnem tzv. CORE systém díky němuž zpevníme celý střed těla. Nezapomeneme na mobilitu páteře.

Lekce jsou určeny všem kdo:

·       chcete zlepšit držení těla

·       trpíte-li bolestmi zad, krční páteře, bolesti hlavy od krční páteře, bolestmi kyčlí atd

·       máte-li vadné držení těla

·       chcete-li mít větší sílu břicha

·       máte oslabené pánevní dno

·       ženám po šestinedělí

·       trpíte-li inkontinencí

·       sportujete na jakékoliv úrovni

Můžete očekávat:

·       zlepšení držení těla

·       zbavení se bolestí nebo zmírnění bolestí zad, kyčlí, hlavy, krční páteře apod.

·       posílení břicha a celého středu těla

·       zmírnění či zbavení se inkontinence

·       štíhlejší pas

·       lepší výkonnost ve sportu

Doporučuji cvičení konzultovat s Vaším ošetřujícím lékařem!

 

FUNKČNÍ TĚLO – zdravotní cvičení

Cvičení „Funkční tělo“ je zaměřené na to, aby všechny svaly fungovaly, tak jak mají a tím pádem byl Váš pohyb přirozený, bezbolestný a to i ve vyšším věku.

Tato lekce se zaměřuje na funkčnost celého těla od prstů na nohou až po temeno hlavy, neboť vše se vším souvisí. Během lekce nastavíme chodidla, pánev, lopatky ale i hlavu. Na těchto lekcích se naučíte, správně nastavit celé tělo a tím si ulevit od případných bolestí ať už v kyčlích, bedrech, krční páteři apod.

Lekce jsou určeny všem kdo:

·       chcete udělat na těle jakoukoliv změnu k lepšímu

·       chcete připravit na jakýkoliv sport či cvičení

·       sportujete na jakékoliv úrovni a potřebujete kompenzační cvičení  

·       máte nějaké vady chodidel – hallux vagus, ploché nohy apod.

·       trpíte bolestmi zad, krční páteře, bolesti hlavy od krční páteře, bolestmi kyčlí atd

·       máte vadné držení těla

·       máte diastázu

·       trpíte-li inkontinencí

Můžete očekávat:

·       zlepšení držení těla

·       zbavení se nebo zmírnění bolestí

·       větší výkonnost ve sportu díky správnému nastavení segmentů

·       funkční chodidlo i ruka

·       sílu břicha

·       nové pohybové vzorce

Doporučuji cvičení konzultovat s Vaším ošetřujícím lékařem!

CORE – síla břicha

Toto cvičení je zaměřené na sílu a funkci tzv. Core systému - středu těla a břicho.

Core je skupina svalů – (pánevní dno, příčný břišní sval, bránice, svaly hluboko na páteři), která díky své funkci vytváří nitrobřišní tlak. Na tuto skupinu se váží další svaly, které jsou hluboce uložené a společně tvoří tzv. Hluboký stabilizační systém. Pokud tento systém správně funguje, tak má naše tělo dobrou stabilitu, držení těla, břicho je ploché a silné a síla z našeho středu se rozpíná do celého těla. 

Lekce jsou určeny všem kdo:

·       se chcete dostat do kondice

·       chcete mít ploché břicho  

·       sportujete na jakékoliv úrovni a potřebujete kompenzační cvičení  

·       máte problém s držením těla

·       má občasné bolesti zad

·       chcete získat sílu a stabilitu celého těla

Můžete očekávat:

·       zlepšení držení těla

·       zlepšení kondice

·       větší výkonnost ve sportu díky síle

·       sílu břicha

·       nové pohybové vzorce

Doporučuji cvičení konzultovat s Vaším ošetřujícím lékařem!

Instruktor skupinové lekce NO LIMIT


Dominika Malátová

Spolu budeme na lekcích makat na základech komplexních cviků jako je např. mrtvý tah, dřepy, shyby atd., ale i se posouvat a motivovat k větším váhám a lepším výkonům. Nezůstane ale jen u toho! Trénink si budeme mixovat s intervalovým cvičením (HIIT), posílením středu těla, kondicí, Crossfitovým cvičením, posilováním určitých částí těla a další... Jedná se o formu intenzivnějšího cvičení s olympijskou osou, činkami, kettlebelly, medicinbally, lodním lanem a další. Co tě na lekci čeká? - dynamická rozcvička - aktivace středu těla - nácvik techniky - posilování / HIIT - práce ve skupině - kardio na závěr - protažení, uvolnění Budou se pálit kalorie, budeme se i bavit, protože si cvičení chceme užít a ne se s ním trápit, vyčistíme si hlavu, posílíme tělo, budeme rýsovat a pořádně se zapotíme.

Vhodné pro úplné začátečníky i pro pokročilé + vhodné pro ty, co se nebojí činek a něčeho nového

Instruktor skupinové lekce CVIČENÍ S VLASTNÍ VÁHOU a KRUHOVÝ TRÉNINK


Lucie Lovíšková

CVIČENÍ S VLASTNÍ VÁHOU

Zvu vás na společné nebo na individuální posilovaní s váhou vlastního těla. Zaměřuji se především na celý střed těla - CORE, který je důležitý nejen pro vzpřímené držení těla, ale především pro život bez bolesti zad. Proto je cvičení zaměřeno na hlubokou stabilizaci páteře -HSSP a svalové stabilizace - CORE. Detailně se zabývám dobře provedeným strečinkem a celou fasciální sítí těla, který přispívá k lepšímu výkonu, většímu rozsahu pohybu, snižuje riziko svalového poranění a vyrovnává svalové dysbalance. Posilování prokládám jógovými pozicemi a základním nácvikům aktivace dechu - správného bráničního dýchaní, aktivace pánevního dna a posílení hlubokého břišního svalstva. Dále věnuji pozornost relaxačním technikám pro lepší vnímání svého těla. Jsem fitness instruktorka MŠMT a sportu se aktivně věnuji od malička. Jsem také matka velice aktivního syna, který mi ukázal znovu cestu sportovního života. Mojí největší zálibou je běh na boso, který úžasně prospívá celému pohybovému aparátu a lymfatickému systému, protože působí akupresurně na celé chodidlo a dokáže srovnat zdeformované záda a chodidla. Tento pohyb vás dostane do přítomného okamžiku a člověk se tak více spojí sám se sebou a přírodou.

KRUHOVÝ TRÉNINK

Lehčí forma kruhového tréninku na 8 stanovištích, kratší pauzy, procvičuje se zde celé tělo. Skvěle působí na kardiovaskulární systém (okysličování vašich svalů). Snoubí v sobě všechny možné dovednosti od vytrvalosti, obratnosti a výbušnosti až po sílu i koordinaci.

Vhodné pro hubnutí!!! Je potřeba mít dobře nastavený jídelníček!!!

Kruhový trénink je určený pro všechny věkové kategorie díky individuálnímu přístupu.

Zahřátí/Mobilita/Dynamický strečink.

Vysvětlení systému tréninku a ukázaní stanovišť.

Samotný trénink (8 koleček).

Statický strečink.

 

Instruktor skupinové lekce KONDIČNÍHO BOXU             pro muže i ženy


Milan Teringa

Sportu a boxu se věnuji už od svých 14 let a jako trenér působím v SK Boxing Neratovice již 8 let.

V dětství jsem vyzkoušel mnoho sportovních aktivit, ale nic mě nenadchlo natolik jako odvětví fitness a boxu u kterého jsem až do dnes.

Budu se snažit, aby tě trénink semnou bavil, motivoval a posouval tě k lepším výsledkům.

Instruktorka skupinové lekce POUND a MOVE - IT


Mirka Dobsová

Již od malička mě sport provází celým životem. Celé dětství až po dospělost jsem prožila v neratovickém bazénu s plaveckým klubem, kde jsem aktivně strávila krásných 15 let každodenními tréninky na závody s lidmi, kterých si dodnes vážím a stále s nimi udržuji kontakt. Po zdravotních problémech jsem sport ukončila. Po 4 letech v roce 2007, jsem po narození první dcery hledala pohyb , který by mě bavil a dostal zpět do formy. Našla jsem hodiny Schwinn Cyclingu ve fitness Topas, které mě natolik bavili, že jsem si udělala kurz na instruktora tohoto cvičení. V roce 2010 jsem porodila druhou dceru a opět začala hned po šestinedělí aktivně sportovat na hodinách Schwinn, ale už ve Sport club Olympia. Postupem času jsem absolvovala kurzy a stala se tak instruktorem cvičení Trampies, Move -it, Jumpboxing, cvičení se seniory, osobní trenér fitness a nově Pound.Sport dělá radost, tvoří přátelství a hlavně je prevence různých onemocnění. Těším se na Vás u cvičení spolu s námi.

Instruktorka skupinové lekce BODYSTILINGU


Tereza Ženčuchová

Jmenuji se Tereza Ženčuchová. Pracuji jako instruktor bodystylingu ,

fitness instruktor Basic a instruktor aerobiku - specializace bodystyling, step aerobik,

dětský aerobik, bosu core a zumba fit.

Můžete se těšit na moje cvičení v našem fitness.

 

Instruktorka skupinové lekce Piloxingu


Michaela Stehlíková


Piloxing je jedna z inovativních cvičebních metod, která si i u nás nachází příznivce.

Tento sport spojuje v jedno dva zdánlivě nespojitelné – pilates a box.

A z každého si vybere to nejlepší.

Není divu, že tato kombinace výbušnosti a ladnosti okouzlila tolik žen v americké Kalifornii a zasáhnout se snaží i v našich končinách.

Instruktor skupinové lekce LININGU


Ivana Šeflová

Toto cvičení spočívá v jednoduché choreografii, svižného pohybu ve spojitosti více opakování jednotlivého prvku.

Spojení aerobní zátěže a posilování je to pravé pro každého kdo chce nejen zhubnou, vytvarovat a zpevnit postavu, ale také zlepšit svou kondici, odreagovat se od všednosti dní, zlepšit si náladu a třeba se i zasmát.