Instruktor skupinové lekce ZDRAVÁ ZÁDA A ŠTÍHLÁ POSTAVA


Jitka Čtvrtečková

Toto cvičení je vhodné téměř pro každého bez ohledu na věk, kondice a ani některá pohybová omezení nebrání v absolvování těchto lekcí. Obzvláště mužům není vstup zakázán, neboť jejich svaly potřebují stejnou pružnost a péči jako ty ženské.

Co Vám tedy toto cvičení přinese? Tak především Vám dovolí pracovat do vyššího věku a to jak fyzicky, tak i mentálně. Práce u počítače nemusí být deformující, protože díky správnému zapojení svalů vydržíme sedět déle a kvalitně. :))

Svaly se stanou funkčními, což nám přinese lepší výkonnost při různých sportovních aktivitách (a ne jen při nich). Pokud Vás do teď záda nebolí, tak je velká pravděpodobnost, že ani nezačnou.

Během cvičení posílíme pánevní dno, což by rozhodně neměli podceňovat muži!!!! Je to vhodná prevence problémů s prostatou a inkontinencí v pozdějším věku. Zvláště důležitá aktivace pánevního dna je před otěhotněním. Jsou zde i další výhody jako třeba zlepšení sexuálních prožitků apod. J

Pokud jste ve fázi, kdy koukáte především na estetiku Vašeho těla, protože zdraví zatím nikdy neselhalo, tak i pro Vás mám dobrou zprávu. Tímto cvičením získáte kvalitní držení těla, které je mnohdy více než pár kilogramů tuku shozených dolů, neboť Váš pas se zúží a tělo se natáhne. Celkově je Vaše tělo pak pevnější a vy působíte díky napřímení sebevědoměji a tím i jistěji.

 

Instruktor skupinové lekce CVIČENÍ S VLASTNÍ VÁHOU


Lucie Lovíšková

Zvu vás na společné nebo na individuální posilovaní s váhou vlastního těla. Zaměřuji se především na celý střed těla - CORE, který je důležitý nejen pro vzpřímené držení těla, ale především pro život bez bolesti zad. Proto je cvičení zaměřeno na hlubokou stabilizaci páteře -HSSP a svalové stabilizace - CORE. Detailně se zabývám dobře provedeným strečinkem a celou fasciální sítí těla, který přispívá k lepšímu výkonu, většímu rozsahu pohybu, snižuje riziko svalového poranění a vyrovnává svalové dysbalance. Posilování prokládám jógovými pozicemi a základním nácvikům aktivace dechu - správného bráničního dýchaní, aktivace pánevního dna a posílení hlubokého břišního svalstva. Dále věnuji pozornost relaxačním technikám pro lepší vnímání svého těla. Jsem fitness instruktorka MŠMT a sportu se aktivně věnuji od malička. Jsem také matka velice aktivního syna, který mi ukázal znovu cestu sportovního života. Mojí největší zálibou je běh na boso, který úžasně prospívá celému pohybovému aparátu a lymfatickému systému, protože působí akupresurně na celé chodidlo a dokáže srovnat zdeformované záda a chodidla. Tento pohyb vás dostane do přítomného okamžiku a člověk se tak více spojí sám se sebou a přírodou.

Instruktor skupinové lekce KONDIČNÍHO BOXU pro muže i ženy


Milan Teringa

Boxu se věnuji již více než 10 let.

Moje začátky probíhaly v BC Olympia Neratovice pod vedením Radima Mlejnka.

Působím jako trenér v SK Boxing Neratovice již 3. rokem.

Instruktorka skupinové lekce POUND a MOVE - IT


Mirka Dobsová

Již od malička mě sport provází celým životem. Celé dětství až po dospělost jsem prožila v Neratovickém bazénu s plaveckým klubem, kde jsem aktivně strávila krásných 15 let každodenními tréninky na závody s lidmi, kterých si dodnes vážím a stále s nimi udržuji kontakt. Po zdravotních problémech jsem sport ukončila. Po 4 letech v roce 2007, jsem po narození první dcery hledala pohyb , který by mě bavil a dostal zpět do formy. Našla jsem hodiny Schwinn Cyclingu ve fitness Topas, které mě natolik bavili, že jsem si udělala kurz na instruktora tohoto cvičení. V roce 2010 jsem porodila druhou dceru a opět začala hned po šestinedělí aktivně sportovat na hodinách Schwinn, ale už ve Sport club Olympia. Postupem času jsem absolvovala kurzy a stala se tak instruktorem cvičení Trampies, Move -it, Jumpboxing, cvičení se seniory, osobní trenér fitness a nově Pound.Sport dělá radost, tvoří přátelství a hlavně je prevence různých onemocnění. Těším se na Vás u cvičení spolu s námi.

Instruktorka skupinové lekce BODYSTILINGU


Tereza Ženčuchová

Jmenuji se Tereza Ženčuchová. Pracuji jako instruktor bodystylingu ,

fitness instruktor Basic a instruktor aerobiku - specializace bodystyling, step aerobik,

dětský aerobik, bosu core a zumba fit.

Můžete se těšit na moje cvičení v našem fitness.

 

Instruktorka skupinové lekce Piloxingu


Michaela Stehlíková


Piloxing je jedna z inovativních cvičebních metod, která si i u nás nachází příznivce.

Tento sport spojuje v jedno dva zdánlivě nespojitelné – pilates a box.

A z každého si vybere to nejlepší.

Není divu, že tato kombinace výbušnosti a ladnosti okouzlila tolik žen v americké Kalifornii a zasáhnout se snaží i v našich končinách.

Instruktor skupinové lekce LININGU


Ivana Šeflová

Toto cvičení spočívá v jednoduché choreografii, svižného pohybu ve spojitosti více opakování jednotlivého prvku .

Spojení aerobní zátěže a posilování je to pravé pro každého kdo chce ne jen zhubnou, vytvarovat a zpevnit postavu , ale také zlepšit svou kondici, odreagovat se od všednosti dní, zlepšit si náladu a třeba se i zasmát.